Ny dag och nya äventyr

Naturligtvis leder dagens äventyr till jobbet där det även kommer att utspela sig. Håll tummar och tår för idag ska här plockas blommor till midsommarstången som ska kläs imorgon.
Detta kunda jag faktiskt aldrig ha förutspått för ett år sedan, när jag var student, att jag skull få fira midsommar två dagar i rad, ett väldigt nyktert och ett väldigt onyktert.
Vi var iväg igår och köpte mat till midsommar, mums mums mums. Det är väldigt bra att handla när man är mätt men även lite svårt för man kan liksom inte föreställa sig att vilja äta något. Fantasin tryter. Dock kom H och jag på ganska bra saker som kommer bli gott gott gott.
Efter gårdagens planering så har jag även kommit fram till att jag antagligen kommer jobba på semestern också, finns inte en chans att vi skulle hinna annars med allt arbete som måste göras inför vecka 32. Iofs så har jag ju två veckor som jag kan göra massa pyssel på såvida mina kära kollegor kan släppa mig från barngruppen, men jag är tveksam.

Snart är det semester, semester! Längtar såååååååå jävla mycket.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0