Otursdag

Dålig dag börjar sjukt jobbigt med att kaffefiltret är slut, sicken plåga, jag fick lägga om hela morgonrutinen för att komma tidigare ner till pressbyrån. Jag kände hela vägen till jobbet att jag aldrig riktigt vakna till liv.
Väl på jobbet så funka allt som det skulle tills ett av barnen gjorde ner sig totalt och lotten föll på mig att fixa. Senare kramades jag med ett barn som direkt efter kramen slår till mig rakt över kinden och träffar mitt ena öga så att jag nästan börja gråta.
Vid detta tillfälle kände jag mig helt sänkt :(
Jag pusta ut på rasten med en bit sockerkaka och njöt av att det inte va så himla många som hade rast samtidigt.
Tillbaka på avdelningen så sätter jag mig ner för att läsa en bok med ett utav barnen som av misstag råkar skalla mig över näsan.
Ja vi kan kort sagt säga att jag blivit misshandlad både fysiskt och psykiskt, tuff dag!

För att plåga mig själv lite mer valde jag att göra bikinivaxning, det gjorde för jävla ont och misslyckades mer än vad det brukar göra. Jag fick plocka några hårstrån med pincett och det var verkligen inte skönt.

Nu tänker jag stanna i sängen en tid framöver!

(Dock inte för länge eftersom jag måste ner och köpa filter)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0