Bah!

Hur kunde jag göra denna miss!?
Vaknade av väckarklockan 6.30, dödligt trött, knappt så att jag orka kliva upp faktiskt. In i duschen, torka håret och smörja in kroppen. Väldigt jobbiga saker att göra på morgonen när tröttheten är som värst.
Kollar på klockan, den står på 6.00. Hmm, mycket konstigt. Kolla igen.
Fyyyyy fan!
Har från förra veckan glömt bort att stänga av ett utav alarmen, klar och redo två timmar innan jag ens måste gå iväg till bussen.
Buhu, nu är jag så där halvlam i kroppen.
Jag har i och för sig hunnit äta frukost i lugn och ro, ingen stress här inte. Kollat runt på nätet. Fifilurat över dagens schema. Men ändå!

Efter jobbet idag ska jag in till estockholmo och shoppa smink, rengöringsprodukter och möjligtvis kanske kanske se en film =) Det hänger mycket på vad klockan slår när de först missionerna är klara.

Dagens känsla : Idag kommer bli en bra bra dag!



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0