Eh, bara onsdag

Då var denna lillördag slut, många saker har hunnits med.
Haft ett barn klistrat mot bröstet skrikandes, ett annat som gått bakom mig på promenaden skrikandes efter nappen. Uha, barn nr 2 hade förövrigt lagt nappen själv på hyllan.
I övrigt sprang denna dag iväg. Efter jobbet drog jag in till sthlm, shoppa loss, åt lite middag och gick på bio.
Denna gången blev det Min låtsasfru, helt ok tjejfilm, rolig och romantisk sådant som jag kan vara en sucker for, om det är välgjort.

Nu är jag äntligen hemma igen och har tio timmar kvar tills jag ska arbeta igen.

Schema för de kommande månaderna:

1 april - After work i sthlm
2 april - Inflyttningsfest
8 april - hänga med Julia
9 april - Dömd
16 april - filmkväll
17 april - Middagsklubb
23 april - påsk = släkthelg
28, 29, 30 april - Wappis
1 maj - picknick
7maj - mammas födelsedagskalas
13-15 maj - SOF
15 maj - Middagsklubb
21 maj - Examensfest
28 maj - Examensfest samt 25 årsfest

Mycket roligt som ska avverkas, jippi!

Nu ska hr fyllas på med sömn, imorgon blir det stängning på jobbet och sedan 2h träning.

Puss och godnatt min skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0