Fi fan!

Åhh vilken riktig skiiitdag! Det har gått i hundra femtio hela dagen. Börja med att bussen som skulle ta mig från sthlm gick sönder så att jag kom 10 min försent. 10 min en dag då man är underbemannad är en väldigt lång tid. Sprang in, bytte kläder. Var ute med barn som bara skrek. Gick in, det fortsatte. Blev nerspydd igen, mums! Trött som ett as trodde jag att vilan skulle ge mig också sömn men icke. Ett barn bestämde sig för att bajsa i sömnen vilket ledde till att doften i rummet fick mig att fly.
Sen känns det bara som att dagen har gått så här, skrik, bajs och ledsna barn.

MEN, som tur är så väger gårdagskvällen och natten upp detta. Jag tog dagen med en klackspark. Glädje!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0