hit och dit

Sova, ja det verkar vara en syssla jag är väldigt bra på just nu. Kunde nog ha lagt mig för att sova redan vid femtiden idag. Jag är nog inte frisk fullt ut, ååååh så jobbigt!

Här hemma ligger jag på soffan medan mina två inneboende springer runt och undersöker sin nya omvärld. Vi får se hur detta ska gå, nu är vi fast med varandra i tio dagar. Välkomna Greta och Audrey, vi får se om vi står ut med varandra.

Det var en lugn dag på jobbet, sex barn totalt. Imorgon ska jag nog försöka få tid till att ta halsprov, min ena kollega drar runt med halsfluss, mycket troligt att ett utav barnen gör det också och kanske min andra kollega. Åh detta suger verkligen, min kropp kan inte klara av en kur till med penicillin. Då säger den upp sig med råge :(

Sängen ropar på den trötta tjejen eller så är det tvärtom.

Längtar lite till fredagen, då ska vi sparka igång helgen med middag och bowling!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0