Måndag

Måndag, yaya! Lite tröttare än vanligt, sov så där.
Bra dag på jobbet, inget utöver det vanliga, fick bara massor av saker gjorda.

Väl hemma så har jag slängt ut täcken på balkongen, lagt sängkläder i tvättmaskinen. Här saneras det, no more katthår for me!
Tog tag i fönstertvätteriet också, har gjort köket, sov/vardagsrum får vänta tills katterna på riktigt har flyttat ut.
Dem sticker senare ikväll och det ska verkligen bli skönt, jag hatar ju katthår och tycker inte om att inte kunna bjuda hem vem som helst för att människor lider av allergi.

Åt en burk majs till middag, salta upp den otroligt mycket, men det verkar inte räcka för mig. Jag vill haaaaa mer salt! Gudars så jobbigt! Vad ska jag äta månne...

Fick mail idag om att linserna kommer imorgon, yaya, då kommer jag ha bruna ögon en månad framöver. Fixade även festkläderna till nästa helg. Hihi, tur att man kan återanvända saker som jag hade på mig förra Dömd.



Tycker inte om att ha peruk men för en kväll är det ju helt ok. Lite smycken, bruna ögon och smink så är jag en klar babe! Temat är Pilen vid Nilen.

Nu blir det tvättstugan och lite mer matlagning.

Puss

Kommentarer
Postat av: Björn

Stämningen inför DÖMD börjar också ta sig här på andra sidan havet :D

2011-03-28 @ 19:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0