Smärta

Igår börja jag känna av att det gjorde ont, men i morse smärta det väldigt mycket. En infektion i kroppen helt klart, det borde jag ha fattat i natt när jag vakna med feber. Denna feber löste jag med en tablett, somna om och sedan upp till jobbet. Nattens sömn har varit obefintlig, katterna har jagat varandra i praktiken hela natten. Dem är självklart förpassade till köket i natt.
På jobbet satt jag i telefonkö medan jag utfordrade mina barn. Idag måste det verkligen ha varit min dag för jag fick tid mitt på dagen. Vid tolv drog jag in till sjukhuset, en kvarts besök och sedan ut med recept på två olika mediciner.
Tre dagars behandling och sedan är denna skit ur världen =)

Ikväll blir det skriva IUP och imorgon ska den hållas. Efter jobbet funderar jag på att dra in till sthlm och gå på bio. Säg till om du är sugen att joina!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0