Tlött

Jag sa att dagen var bra igår, det var den också, helt lugn. Synd att man uttalar sig, fan den här dagen har ätit upp mig, jag var sååå trött efter allt på min avdelning att jag skämde bort de äldre barnen mot slutet av dagen. Bara för att jag kan.

Gårdagen hände det där som jag väntat mig ska hända, att antingen bli kissad på eller nerspydd, det senare alternativet skedde. Mums! Som tur var så hade jag tvättstugan när jag kom hem så problemet löste sig fort.

Jag skulle verkligen berätta något här men min hjärna har hamnat i viloläge. Det är så illa att jag för första gången på ett år, tror jag, snozade på larmet i morse, strunta i att duscha bara för att få ligga kvar i sängen. Hua mig!

Nu blir det sängen igen!

3 dagar kvar till 25 år, pirr i magen =)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0