Torsdag

Som vanligt är det min dag då jag stänger, segt är ordet. Det blir ju inte mycket bättre när man måste höra samma episod citeras ur lejonkungen och sedan lyssna på barnet när den sjunger en av sångerna. Detta pågick i en halvtimme ungefär. Under denna tid fick jag även vara mamman i lejonkungen och få replikerna direkt från min lekamrat.
Det var väldigt nära att jag gick hem från jobbet, men jag bet ihop och svalde en tablett. Klarade denna dag också. Somna på bussen hem, det var väldigt ovanligt för att vara mig. Men nu har jag bestämt mig för att jag ska ha en månad utan sjuklön, jag vill ha en hel!

Jag gjorde en upptäckt tidigare idag där jag kan spara 1000kr på nästa busskort, fy fan vilken lycka!

Imorgon flyger min bror till Las vegas och kommer sedan komma hem med några par converse, yay! Mina Converse som jag beställt kommer imorgon. Åh vilken bra dag det blir.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0