Upp i skyarna

Hur jäkla skönt är det inte att få höra väldigt fina och bra ord både från kollegor och från sin chef. Jo, jag kan berätta att man flyger iväg på moln. Samtal där ord som professionell, lugn, intresserad och slutförare ingår gör väl vem som helst glad.
Mig gör det iaf hur glad som helst!

Natten var riktigt skit, ont i halsen, vända och vrida sig, känna saknad, vara snorig och bara sova allmänt dåligt. Sprang typ till jobbet eftersom jag är så inne i mitt jobb, börja tio över sju och slog klubban i bordet vid samma tid igen fast tolv timmar senare. Nu är jag astrött, känner mig asfet och är i ett stort behov av att duscha.
Jag kommer nog prioritera sömnen framför allt annat, duscha kan jag fixa imorgon!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0