Blubb blubb

Idag har jag gjort något som jag aldrig i hela mitt liv trodde att jag skulle göra. I brist på papper, mitt fel, så använde jag ett grodblad för att avlägsna snor, yay mig för uppfinningsrikedom!



Helgen närmar sig och jag är i behov av att lösa mina klädproblem. Vi ska ut med jobbet på fredagen och på lördagen ska jag slänga mig ner på ett tåg till Linkan. Där vankas det examensfest x2, yay! Men vad ska lilla busiga fröken ha på sig?? Det ska inte köpas något nytt till denna fest utan jag ska lösa detta genom att hitta klänningen i min garderob. Det står mellan en grön klänning och en blommig klänning, hmm, jobbigt.



Hittar ingen bild på den andra, denna var ju verkligen inte awesome.

Jag orkar inte städa och jag vill inte gå och lägga mig. Jag vill inte vara ensam just nu :(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0