Onsdag

Sprang till läkaren idag, inbokat sen tidigare naturligtvis. Kom ut därifrån med recept på antibiotika. Yay, toppen! ÄR inte sjuk så att det smittas men har bakterier i kroppen som jävlas med mig. Tabletterna som jag fått får man inte blanda med alkohol eftersom man får röda utslag i ansiktet med den kombon. Buhu, vi som ska ha personalfest på fredag. Ja jag vet att man kan festa utan alkohol, men jag väljer att inte vilja det. Haha, hur jag än ska förklara det så låter jag som en alkoholist. Det blir bra med en nykter helg.

Åt middag med mamma idag och började plötsligt känna massa stickningar i fingrarna och upp i armarna. SJUKT läskigt! Sen läste jag bipacksedeln och märkte att det är en av biverkningarna av tabletterna. Bara sex dagar kvar. Haha, det är fan otroligt att jag alltid lyckas pricka in de mest sällsynta biverkningarna.

Snart är jag frilifriskus :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0