Sand??

Jovisst, när jag kom hem idag och tog av BH:n så låg det banne mig sand där. Barnen på jobbet är sandiga och kramas ofta, sen så slängs det sand och det leks mycket i sandlådan. Så ja sandigt värre just nu. Insåg idag också att jag inte har några praktiska kläder att jobba i, eller få en snygg bränna i snarare. För nu blir det många timmar utomhus och man kan inte vara hur lättklädd som helst på jobbet. Fick man skulle jag springa runt i bikini hela dagarna, förstå så snygg bränna jag skulle ha då. Haha, istället körde jag solskyddsfaktor 50. Jaja, i alla fall så åkte jag ner på stan och köpte tio nya plagg som jag kan ha på jobbet och hemma för den delen. Jag är nöjd!

Nu ska jag duscha och snygga till mig sen så blir det Greys anathomy!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0