Skummisar

"Hej, jag ringer från pip och du var med i en tävling som du tyvärr inte vann, i och med detta vill vi erbjuda dig en prenumeration"

Min självklara fråga blev ju naturligtvis, vad var det för tävling som jag medverka i? Svaret jag fick var att det kunde vara en tävling som jag var med i för två-tre veckor sen upp till tre år sedan.
Nej men tack men nejtack! Jag vill inte bli lurad galna människa.
Är det inte lite skoj att dem inte får tala om för mig vilken tävling jag medverkat i, hmm suspekt.

Idag efter jobbet blev det lite mys med Anna och Madde, en trip till Vaxholm =)

Nu ska jag mysa ner mig i min säng, bara en arbetsdag kvar och sedan fem dagars mys hemma.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0