Sliiiiten och liiiten

Dagar som dessa, ja men du vet, dagen efter... Jag känner mig trött, sliten och liten. Funderar kring hur dum i huvudet jag är som utsätter min kropp för gifter. Gifter som oftast tar en hel dag att bli av med. Allt står still dagar som dessa, orken räcker knappt till att kliva upp ur sängen. Ur sängen kom jag ju visserligen och städning från festen och middagen igår gick relatvit fort. Härligt!
Dagen har jag spenderat med mina älskade vänner! Fruktsallad älskar jag, kaffe älskar jag och mina vänner älskar jag, dagen kunde inte bli fail.
Jag är trött på att vara bakis och funderar starkt på att inte åka ner på SOF för jag vet hur det kommer sluta. Jag behöver helger som är vita nu. Åh så vill jag verkligen satsa på löpningen istället för festandet. Jag vill bli bäst helt enkelt, samt att jag vill få en riktigt bra tid på vårruset =)

Den här veckan har jag plockat ut bilder som ska med i min nya blogglayout, får se när jag orkar skicka över dem till min kära kusin. Det kommer nog bli häftigt om jag får den att se ut som jag vill. Jag tänker att jag är klar med de bilder som jag vill ha med.



I mitt letande hittade jag denna, det måste vara ganska precis ett år sen som vi tog dessa bilder. Egopicsen som vi kallar dem, dyra som satan och inte alls väl använda. Det var väl någon logik i att köpa alla kassa bilder, haha.

Nu ska jag mysa ner mig i min säng.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0