Slööööööö

Sista tiden så har jag kommit på massor med saker som jag vill skriva här. Dock så lyckas allt det där braiga försvinna på vägen till tangentbordet. Jaja, får skriva skit istället.

Snart byter min soffa färg, kommer nog bli riktigt bra, bara jag orkar montera isär soffan, skulle verkligen behöva hjälp.
Började spela Angry birds igår och har upptäckt att detta spel är perfekt för resan hem från jobbet. Går även att kombinera med musik, gilla! Ett problem är dock att jag blir lite småsur när det inte går bra, nästan så att jag skriker åt spelet, haha, för jag är en sådan bra förlorare :D


Nu sååååå är jag verkligen sugen på Popcorn och dipp, vill såååååå jävla mycket ha!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0