Söndag

Tänk vad dagarna springer ifrån mig när jag har roligt. Kommer knappt ihåg att jag ska uppdatera på bloggen. Ja, gudars vad har jag gjort då.

Torsdag: Middag och bio
Fredag: Personalfest och kvällsmys
Lördag: Fika, åka Ålandsbåt och dricka kaffe på Ett glas

En helt otroligt mysig helg, jag är verkligen nöjd  och glad =)

Idag har jag haft frukostbjudning och kollat på Rain man. En riktigt bra film. Jag, H och S har lite bestämt att vi ska kolla igenom Imdb top 250 filmer. Rain man är 247 =)
Det blev en kort middag hemma hos mamma, jag passade även på att tvätta lite och sen hem igen för att sega på soffan.

Nu blir det te och choklad ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0