Vår?

Här gick jag runt och trodde att det var vår, illusionen var stor. Till och med så stor att jackan hamnade i förrådet och de våriga jackorna hamnade i hatthyllan. Men feck vad kallt det är nu, jag fryser hela tiden. Uha, till och med skorna är för kalla. Suck! Ilandsproblem ilandsproblem.

Tröttheten sitter i, den är verkligen fruktansvärd. Jag kommer inte upp utan att snooza, blä!

Tårtorna till mamma är klara, eller klara är dem inte men jag vet precis vad det kommer bli för några. Marsipantårta med hallon- och chokladmousse som fyllningar. Över marsipanen så ska jag dra ett lager med vitchoklad och sedan dekorera dem med blommor eller något. Vi får seeeeeeee!

Snart helg, snart helg, snart helg, jag längtar tokmycket!

Såg årets första gullviva idag =) Lite vår till trots....


Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur gott lät inte det då!! Jag måste nog hälsa på dig snart och tvinga dig baka tårta!

2011-05-04 @ 20:46:50
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0