Ifrågasätt

Nu har jag jobbat i tre dagar på mitt nya jobb. Det har varit mycket observering, titta på lokalen ur flera aspekter. Jag har blivit riktigt trött av allt observerande, det som är skönt är att jag enbart gör 34h i barngrupp och att resterande tid är planerings- och reflekteringstid. Jag har redan samlat på mig saker som ska förändras och omtolkas.

Idag började jag ifrågasätta och fick svar som gjorde mig mer lugn. Det kommer bli bra, bara vi får sätta oss ner i arbetslaget och börja vårt samarbete. Skriva kontrakt och prata ihop oss.

Jag blev smått misshandlad på jobbet idag, fick en redig klocka över vänsterögat. Det gjorde tokont och känns fortfarande av, fortsätter det imorgon så ska jag anmäla det som en arbetsskada.

Tips från coachen; Ta inte vitamintabletter på tom mage, jag var på väg att spy när jag gick till bussen. Det var riktigt obehagligt! Men kaffe det kan lösa det mesta, en hel kopp i ett svep sen var jag med i matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0