Rädsla



På vägen till träningen idag så blev jag så rädd av att en hund skällde att jag fick en black out, det svartna för ögonen och när jag väl kände medvetande igen så skrek jag "Jävlar!". Jag gick vidare men hamna i en återvändsgränd och var tvungen att gå förbi hunden igen, jag förväntade mig denna gång att den skulle skälla men blev nästan lika överraskad denna gång. Tillräckligt för att det skulle göra ont i kroppen.

Tanken var att jag skulle träna jympa idag men jag kände att suget helt försvann när jag kom upp till Friskis. Det fick bli 2,2km löpning på crosstrainer istället. Inte fy det heller. Tyvärr reagerade mitt onda knä med att svälla upp och göra ont, bara ett tecken på att det behövs mer träning.

På min promenad hem från gymmet så blev jag överraskad igen, en kvinna cyklade förbi men när hon var utom mitt synhåll så skumpa hennes påse till och gjorde ett väldigt plötsligt ljud för mig. Min reaktion blev smärta i kroppen och att jag börja gråta. Det kändes bara så orättvist att det där rånet för sex år sedan ska få påverka.

Nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0