Smärta

Jag vill bara spotta, fräsa och svära. Det gör så jävla ont!!! Jag börja morgonen med en värktablett i förebyggande syfte, men även om jag tagit skiten så känner jag av smärtan. Hur stor skulle smärtan vara om jag inte tagit den där tabletten?? Antagligen lika illa som det var förra månaden när jag trodde att jag skulle kräkas av sammandragningarna. Ligger nu på soffan med en vetekudde som mitt största stöd och funderar över huruvida jag ska gå till köket och ta en tablett till. Dålig start på min lediga söndag :(

Ikväll ska vi hem till Henkis mamma, hon ska bjuda på middag. Det är en kvinna som verkligen kan tillaga mat. Undra vad det blir för kulinarisk rätt ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0