Söndag

Det har varit en bra vecka, lugn och skön. Helgen började jag med att spela spel tillsammans med M, M och H. Det blev Talisman, Herrljunga cider, popcorn och julmust. Trevligt, dock hade det varit bra att starta spelet tidigare eftersom det tog väldigt lååång tid att spela.







I lördags tog jag och Henke det väldigt lugnt, gick på staden och shoppa. Vi fikade på Henkes syrras fik. Helt underbart gott!







Efter fiket gick vi på bio och såg Tintin. Den var verkligen den bästa animerade filmen som jag sett i 3D. Sjukt rolig.




Söndag, underbara söndag. En morgon som jag får vakna upp tillsammans med den här godbiten. Tyvärr har jag haft ont i huvudet hela dagen. Känner mig nästan irriterad.


Jag var hemma hos Linnis och baka peppisar och julmyste tillsammans med tjejerna. Direkt efter var vi hem till Henkis mamma för att äta lite god middag som vanligt. Lamm, yam yam!




Ikväll har jag bokat tid till nästa klippning, det blir dagen innan nyårsafton :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback