Att gå i ide

Nu har jag funderat, och funderat väldigt mycket. Jag ska gå i ide och vakna upp igen lagom till min födelsedag. Kanske ska vakna en stund på julafton och två dagar för Henkes födelsedag samt hans kalas. #=år är ju trots allt en stor dag att fira, och jag vill verkligen fira hans dag. Jag ska göra som Mumintrollen, stoppa magen full med granbarr och sedan sova. Jag får hoppas att Hemulen inte kommer och väcker mig, Henke däremot får mer än gärna väcka mig.

Resultat av dagen på jobbet idag, stökig, jag hade mer än gärna satt mig i ett hörn och gömt mig. Morgondagen får inte bli stökig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha.. BF nr 2! ;D

2011-10-27 @ 20:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0