Lördag

Sitter nu här denna härliga höstlördag och äter min hembakta pizza, hihi, ja jag äter alltid något som Henke vill undvika när jag är helt själv. Som vanligt älskar jag helgerna, det är då jag får vakna upp med min älskling bredvid mig. Äta något riktigt smarrigt till frukost och sedan njuta långsamt igång en lördag.



Denna kaos är mitt liv, jag kan helt ärligt bli lycklig när jag ser mitt kaos. Känns alltid som att jag är på väg någonstans eller håller på med något kreativt. Något som gör mig ännu lyckligare är att Henke är likadan, vi är lika nöjda med att leva i det lilla kaoset. Ingen utav oss är ju direkt fascinerade av tokstök men av det lilla mår vi ändock bra.

Jag vet att jag inte är perfekt men till stor det är jag väl helt normal i min skrift. Jag är dålig på meningsuppbyggnader men kämpar med det. Men nu till det som stör mig, för ja, ja det stör mig faktiskt otroligt mycket. Sär-skrivningar, JAG HATAR ATT LÄSA STATUSUPPDATERINGAR som har sär-skrivningar. Det gör nästan ont i kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0