Monday

Så var det ny vecka och nya underbara tankar kommer från barnen på min förskola.
B: Maria du fåååår gå hem nu till din man.
M: Men jag har ingen man, jag har en pojkvän.
B: Ja men jag menar du får gå hem då och skaffa en man. Fööör om man har en man då kan man gifta sig och sen får man barn, åh då får du bli en mamma. Åh det är roligt, eller hur?
M: Jag vet inte om det är roligt att bli mamma.
B: jamen den andra fröken har barn och hon tycker det är roligt, så då är det roligt att ha barn. Såå gå hem nu och skaffa en man!
Haha, vilken underbar tanke.
På vägen hem fick jag värsta cravingen efter tacos så jag skicka ett sms till H och fick bekräftat att det skulle det bli.
Världens underbaraste man har jag, dock ligger han nu här brevid mig och sussar sött medan jag kollar på SOS alarm. Monday it is!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0