Tisdag

Så var ytterligare en tisdag nästan till ända. Lååång lång dag men väl genomförd. Vårt arbetsprogram låg nere så jag kunde inte genomföra det jag behövde till imorgon, men vad gör det om tusen år.

Jag ansökte om ledigt vecka två och fick det beviljat, Åre här kommer jag!! Fick även efter lite övertalning med mig Juloha också, yay! Se upp Åre två skiddårar kommer.

Jag sa till Henke i helgen att jag aldrig sett honom i mjukisbyxor under hela tiden som jag känt honom. Vips så kom det ett mms igår från honom med en bild på hans fina brallor. Jag fick även en godnattsång från Anna, dock såg jag det mms i morse när jag vakna. Hihi så himlans roligt att ha roliga kollegor.

Nu blir det lite stickning på schemat för att lugna ner sig inför en lång arbetsdag imorgon.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0