Enormous

Ja jag känner mig verkligen enorm när jag gick till BH-butiken för att köpa ny bh, en storlek större, nope. Det blev tre storlekear större. Gick från en stadig GG till I, japp IIiiiiiii i storlek. Detta innebär att jag har ökat fem storlekar i BH sedan jag blev gravid. Suck! Det värsta med att öka i storlek är att man får köpa de fula spetsbhåarna som täcker hela bröstet, dock fick bekvämligeheten vinna idag. Om två månader kan jag ju köpa amningsbhåar.

Jag träffade Anna och Lisa efter jobbet, trött är väl min beskrivning. Det är mycket trevligt att träffas men efteråt blir man helt slut. Jag önska att jag kunde varva ner så pass att jag kunde sova en stund men jag vill vara vaken när Henke kommer hem. Min älskling <3

Nu har jag inhandlat presenter till Henkes syskonbarn, ett Hästritblock med pennor som har bilder på hästar till tjejen samt ett presentkort på Bio till killen. Hoppas att dem blir glada =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0