Glad påsk



Glad påsk alla fina vänner!

Påsken har varit lång men ack så kort, jag vill vara hemma längre. Påsken börja med lite ont i halsen som hållit i sig hela helgen. Sedan har jag plågats av foglossningar så att det har varit jävligt plågsamt att vända sig på nätterna. Men annars så har vi fått väldigt mycket gjort, slängt och upplockat i lägenheten.



Igår var jag och Henrik på Rusta och shoppa loss, där inhandlades en fin matta som ligger i vardagsrummet samt en fin miniatyrbyrå till hallen.

Vi avverkade våra mammor igår också, först var Henkes mamma över på fika. Senare kom mamma och Perra över för lite varma mackor och en cup cake. Vi var även ner i källaren och grävde fram alla våra sällskapsspel så att kvällen kunde förgyllas av lite Carcassone. Mycket trevligt!

Jag och Henrik kollade på en ny film igår, Drive, den var verkligen spännande. Jag brukar nämligen somna kring den tiden som vi titta på filmen men nu satt jag uppkrupen i hörnet på soffan med en kudde i högsta hugg. Spännande var ordet!

Idag ska vi baka en moussetårta, hoppas att den blir god och fin =) Sen blir det en sväng över till Henkes mamma för lite påskfirande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0