Godmorgon



Nu är babyskyddet inköpt till priset av att hyra två, det är najs!

Jag gick upp tidigt idag för att, ja för att jag blev väckt av Henriks väckarklocka, vi har tydligen den policyn här hemma. Det är okej att han väcker mig när han ska upp först, uppenbarligen med tanke på att han tände sänglampan och lyssna på radio, men när jag ska upp först då ska jag helst inte andas eller röra mig i rummet när han ska sova vidare. Han är bra söt han!

Eftersom jag ändå var vaken så kunde jag lika gärna ligga och klocka hans duschning och till min förfäran så duscha han så länge att frukosttiden var på väg att försvinna. Inte okej enligt frukostätaren som jag är, jag gick naturligtvis upp och laga gröt och kaffe till honom så att han kunde sitta och äta i lugn ro. Sen att jag inte hade tankat bilen igår, även fast jag visste att det behövdes till idag, det är ju petitesser enligt mig, då sker ju stressen utanför hemmet. Nu känner jag mig stressad av att bara jobba 9-13 i tre dagar, vad ska jag hinna med?? Livet är inte till för att vara lätt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0