Ibland så

Ibland så har man de där dagarna som man är så effektiv att det blir äckligt åt det. Idag efter jobbet har jag gjort klart en dokumentation som jag har velat ha klart en längre tid. Det är verkligen för skönt att få sådana plågar klara.

Igår drabbades jag utav sammandragningar, idag har det varit lite bättre men ändå känt av lite sammandragningar.

Jag tror bestämt att min lilla gullunge blir starkare och starkare för varje dag för nu mera vibrerar magen till och från för att det rumlas runt i magen. Jag gillart men det är ändå en skum känsla att ha någon i magen.

Kommentarer
Postat av: Therese

Iiiihihihi... SPÄNNANDE!



Jag slutar med p-piller om 2 veckor, sen får vi se om det börjar bakas här med snart ;)

2012-04-26 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0