Jösses amalia

Det MÅSTE bli bättre snart. Sammandragningarna är lite väl påfrestande just nu. Idag är det ju en viss persons fel att det känns extra mycket. Jag ligger på soffan just nu och försöker vila som BM sa att jag skulle göra. Jag blev sjukskriven två dagar till så att det är 50% enda tills jag ska på återbesök hos läkaren. Fick även reda på idag att jag får jobba hemifrån på måndag, bara skriva nulägesrapporter. Då släppte i alla fall en sten från bröstet, vi får se hur nästa vecka ser ut efter läkaren.

Planen var att vi i helgen skulle göra en trip till Linkan men den är inställd då jag fick rådet att vila hemma. SÅ helgen är tillägnad soffan helt enkelt. Sjukt tråkigt men hälsan får gå före numera. Det är så jobbigt att inse att man inte mäktar med lika mycket som jag gjorde förut.

Det blir bättre! En positiv sak idag är att kaklet i köket kommer vara färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0