Snart vecka 23



Magen växer så att det bokstavligen knakar, ibland känns det som att den blir större varje dag. Bebisen sparkar på så härligt varje dag, som mest när barnen på jobbet skriker eller är ledsna. Att ligga i sängen och känna hur den förflyttar sig är det bästa jag vet just nu!

Långhelgen börjar jag med ont i halsen, lite tvättning och diskning, jag ska väl försöka mig på att städa toaletten och de andra utrymmena. Stackars Henke flytta åt min mormor idag, han som var så trött igår men det är snällt av honom att ställa upp med tanke på hur mycket mamma har hjälpt oss.



Här hemma har vi påskpyntat lite grann.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Ohh vad stor och fin den är! :D



Jag saknar dig! När jag kommer hem på mellanlandning så får vi ta och ses över en middag eller så!!:)

2012-04-06 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0