Tårar som rinner

Nu har jag haft ont i två dagar av min njure men vid två tiden idag eskalera det gånger tusen. Jag bara hulka av smärta, försökte få tag på gynakuten men hade helt glömt bort att man hamnar i Danderyds växel som första kontakt så hon koppla mig vidare till vårdguiden. Ringde igen och blev råd att åka direkt till akuten. Nu är vi nyss hemkomna från akuten och jag känner mig som en helt annan person. Smärtan är borta och jag mår typ bra, öppnade ett paket från GlamMom och prova BH:n som jag köpt och den sitter asbra. Fick även ett personligt meddelande från ägarna :)



Choklad gör väl vem som helst glad efter ett akutbesök.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag beställde också amningsbh:ar på Glammom. De har riktigt snygga grejer och det lilla meddelandet som följde med blev man glad av :)



Hoppas smärtan håller sig borta. Fick också sådär jätteont vid njurarna och åkte in och blev då inlagd ett dygn men det visade sig inte vara någon fara. Det är ju mycket som händer i kroppen och en stor bebis som trycker undan alla organ. :) Men det är en häftig känsla att känna det lilla livet sparka runt i magen. :)

2012-04-28 @ 21:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0