Sluttampen



Magen, ja den verkar stå stilla. Det händer kanske varannan eller var tredje dag att jag känner av förvärkar men det är så korta stunder att jag bara vet att det inte är på riktigt. Magen håller ett SF-mått på 37 och barnet verkar må bra :)

Jag känner mig som en uppsvälld ballong, måste köra sjukgymnastik flera gånger om dagen med mina händer för att dem domnar bort eller bara gör ont. Det är bara att avvakta och se om detta problem försvinner efter födelsen.

Jag visste att det skulle vara jobbigt att vara hemma då man per automatik vill äta något, typ hela tiden. Men sedan jag och Henke bestämde att vi ska dra ner på sockerintaget mitt i veckan är det ju ännu värre. Igår blev det ju ingen toppendag heller då jag intog en supergod vinbärskaka som även blev min lunch. Så här i efterhand var det helt klart värt att känna av suget idag då sällskapet igår var riktigt trevligt =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0