Gotti gott!



Har lite fredagsmys med Henke, vi äter pomelo och sitter på varsitt håll i soffan med egen teknologisk pryl i famnen. Härligt!

Jag drömmer om härliga stunder i Thailand där jag och Jenny bodde ihop i sex veckor. Gudars vad jag åt pomelo då och vad mycket enklare det vara att äta eftersom man slapp brottas med det där jävla skalet som är så tjockt. Man bara köpte en förpackning och njöt insta ;)

Idag gick jag ut på FB med graviditeten, svårt att hålla sig ju! Helst vill man stå uppe på södra bergen och skrika över Norrtan.

Köksbygget går framåt, bästaste morbror var här och hjälpte oss lite med bänkskiva och ho, elektrikern har dragit in mer uttag så att vi kan koppla in ugnen och micron. Imorgon drar vi fast de sista skåpen och börjar fixa inredning. Söndag ska vi städa min lgh och plocka bort typ allt, för onsdag nästa vecka kommer mäklaren och fotar så förhoppningsvis ligger den ute på hemnet om en vecka.

Ps. jag lovar att aldrig mer bråka med Henke om täcket och sen somna arg! Jävla hormoner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0