Helg

Helgen har fortsatt i byggandes tecken. I fredags måla vi tak, i lördags fixa vi nya kontakter och kolla på barnvagn. Idag har vi tapetserat papp i köket så att vi kan inom några dagar sätta upp de tapeter som vi ska ha. Imorgon ska jag jobba över lite grann och sedan fortsätta vidare hem till min gamla lgh för att städa och måla lite på taket. Jag ska även kontakta mäklare imorgon, ringa ordförande i bostadsrättsföreningen, ringa sjukgymnasten pga min falska ischias och kanske sätta upp det sista av pappen. Åh du roliga dag!

Ny krämpa som uppkommit, förutom migrän, bultande i örat. Detta är sjukt jobbigt! Upplevde även någon konstig smärta i båda sidorna idag, typ som mensvärk, vad är det?!?!? Jag fick andas väldigt länge innan det gav med sig, jag var alldeles matt efter denna smärta =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0