Hjärtadagen



Idag har vi firat Alla hjärtans dag på förskolan, för att uppmärksamma och inte göra en så stor grej utav det målade vi ett stort hjärta tillsammans. Det blev jättefint, sedan fick föräldrarna bidra med målning eller text till ett eget hjärta. Det var kul att läsa vad föräldrarna skrev!

Var hem i min lägenhet och gjorde det sista, smycka med blommor, gardiner och frukt till fotograferingen imorgon. På fredag ska vi tydligen kunna se lägenheten på hemnet, yay!

Middagen intog jag själv, det blev fil och mackor. Henriken befinner sig på jobbet och pysslar med sådant som han tycker är roligt!

Idag har nog min mage vuxit, det har gjort ont och smärtat kring naveln igen. Kul, hoppas att jag kan börja känna lill?? snart. Längtar fortfarande så otroligt mycket till 12e mars då vi får se skrutten! <3

På fredag drar vi till Prag!!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0