Sexig igen

jadu, jag vilade på soffan tillsammans med Henrik och tittade ner på mina ben och sa högt; självfallet: "Åh jösses vad håriga ben jag har.... AH TITTA INTE DÅ!!!!" Henke titta så klart. Haha, jag får ju skylla mig själv som inte bemödat mig att underhålla. Det har som sagt varit väldigt mycket med lägenheterna. Samt att jag hade packat ner min rakhyvel låååångt ner i en kartong som jag inte har bemödat att plocka upp. MEN så äntligen idag har jag gjort det, jag har gjort det! Jag hyvlade bort håret. Henrik smekte ena benet igår och fråga om jag hade rakat benen men icke: "Du smeker ju medhårs ju!" Ja du, det är verkligen konstigt att man känner sig såå osexig när håret blir långt men så är det i mitt fall.

Idag har jag tömt hela lgh på saker, det är tomt, förutom vissa möbler som står där så fint. Imorgon måste jag städa massor eller ja det måste bli helt klart så att det ser snyggt och fräscht ut.

Nu ska jag jobba lite och plocka fram sångerna som vi ska sjunga under vår kompisvecka

Älskar dig Henke-Benke, även fast jag är en pina i rumpan just nu! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0