Tid

Jag åkte hem tidigt från jobbet idag även fast jag behövde jobba över för att sälja min säng till en kille. Meddela honom att jag skulle vara hemma från 16.00. Men vafaan! Människan kan väl skicka ett svar tillbaka, "jag kommer kring" så att jag inte ska sitta på jävla standby i min gamla lgh, visst jag kan packa men det är inte hur kul som helst i och med att jag blir tröttare snabbare numera. Här sitter jag fyra timmar senare och väntar fortfarande på att han ska höra av sig för att köpa sängen.

Jag ska förbättra mig till nästa gång och fråga vid vilken tid människa kan komma och hämta så kan jag anpassa mig eller så får de anpassa sig efter mig! Gah, humörsvängningar!

Kommentarer
Postat av: Cederlöfskan

Men jisses! Ganska ignorant av köparen att inte säga en tid, får man säga "dagens ungdomar"? ;)

2012-02-02 @ 09:34:48
URL: http://cederlofskan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0