Torsdag

Resnerverna har satt in, imorgon reser vi till Prag, vi ska bo på fyrstjärnigt hotell och blir upphämtade på flygplatsen av en privat chaufför =) Vi håller på och laddar kameran så att vi kan fånga det mesta på bild. Jag gör ju som sagt inte om mitt misstag från Londonresan då jag faktiskt glömde att ladda batteriet innan avgång.

Läsa UnderbaraClaras blogg idag och la märke till att man kan hyra babyskydd. Vi kolla upp och ska nu hyra en från Mybaby.se. Kommer att kosta oss 600kr för ett halvår, toppenpris med tanke på hur kort tid man använder den.



Har igen skaffat mig den här förjävliga huvudvärken inte migränlik men den gör sjukt ont. Jag ska nog ta två tabletter och krypa ner i sängen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tänk bara på att vill ni ha flera barn är det betydligt billigare o köpa en! :)

2012-02-24 @ 14:44:32
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0