Vinst

Igår kändes som en vinnande dag, budgivningen led mot sitt slut redan på morgonen. Vid ett tiden var det klart, min lägenhet är såld med en rätt så stor vinst med tanke på vad jag köpte den för. Det är en sådan skön känsla att den är ur världen och att jag och Henrik nu kan börja planera mer för vår framtid utan små bromsar på rullningen.

Magen den växer, ett par byxor som jag kunde ha för två veckor sedan är nu rena pinan att ta på sig. Det blir illröda streck runt midjan upptäckte jag igår. Det är roligt att det börjar hända mer saker med magen.

Igår adressändra jag, som tur är fick jag betala halva priset än så länge eftersom jag är bara 26 år. Det var verkligen skönt eftersom 440kr känns riktigt saftigt just nu för mig. En annan sak som var roligt och som verkligen springer framåt är att man kan göra en länkuppdatering på Facebook istället för att skicka ut de där jävla mass-smsen som jag gjort alla andra gånger. Det låter som att jag har flyttat väldigt många gånger men det stämmer ju tyvärr. Sedan 2006 har jag flyttat 7 gånger, japp 7 gånger. Förhoppningsvis blir nästa flytt, alltså när vi flyttar från den här lägenheten, en av de sista flytterna som jag gör. Vi planerar väl att hitta något mer permanent, har pratat lite om hus men vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0