Bebis!



Ja som vissa redan vet så ska jag bli mamma i augusti. Det ska bli sååå spännande! Jag mår toppen och känner mig oförskämt lycklig. I helgen när vi gick igenom mina saker i källaren hitta vi lite bebiskläder som jag köpt på mig när jag var yngre och lekte med dockor. Fortfarande fräscha och kan självklart användas till vår bebis.

Idag berätta jag på jobbet och dem blev alla glada för min skull, så skönt. jag som haft sådan ångest inför detta samtal. Oturligt nog valde jag att berätta samma dag som en kollega valt att berätta att hon ska sluta och gå i pension.Jaja, sådant händer.

Det känns så mycket lättare att gå till jobbet nu när jag inte behöver hymla med varför jag behöver äta en frukt extra eller måste gå på toan hundra gånger per dag.

Nu längtar jag till den 12 mars då vi ska få se vår lilla bebis, det är sååå långt kvar bara. Vi har tänkt ta ledigt och mysa runt i sthlm efter.

Nu lite barnkläder.


Den här kommer från min docktid, jag bara älskar färgen :)




När jag gick på gymnasiet så hade vi projekt på bilden där vi skulle trycka på kläder och då valde jag detta :)



Gulligt startset.




Mest för att Henke spelar Star wars på datan ;)




Denna älskar jag bara rakt av, cool tröja.

Kommentarer
Postat av: Therese

Nu ska jag hålla koll på dig och ditt liv igen ;) weee

2012-01-23 @ 21:19:08
URL: http://lillakatten.wordpress.com
Postat av: Linda

Åh, så jäkla mysigt! :D

2012-01-23 @ 21:24:55
URL: http://utanpersonligtansvar.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilka fina kläder den lilla kommer att ha på sig :)

2012-01-25 @ 17:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0