Dag två på det nya året

Blev lite jobb idag, nöjd, nja eller ja, jag fick mer gjort på de fem minuter som jag jobbade med handlingsplanen på Henkes jobb än vad jag fick på de timmar som jag satt på jobbet med det. Alltså har jag kommit fram till att jag måste ha ett skrivbord här hemma eller iofs hemma hos mig och Henke. För ja vi ska ju faktiskt göra lilla rummet till ett arbetsrum, lovely!

Åh vad jag älskar, verkligen älskar apelsinjuice även fast jag får sjuka sura uppstötningar efteråt. Ikväll intog jag en smarrig smörgås från Ekbergs kolonial, vitlök och örtbröd tillsammans med ett glas apelsinjuice.

Tyvärr är jag otroligt förkyld, ska känna efter imorgon när jag vaknar om det är jobbmode eller vara-hemma-i-sängen-mode. Hade det inte varit för att vi skulle skriva handlingsplan idag så hade jag valt att vara hemma. Igår spendera jag hela dagen i sängen sovandes, slut som artist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0