Semestern är över

Så har en hel vecka i Åre försvunnit in i minnet. Härlig vecka tillsammans med massa roliga människor. Första dagen på skidor var helt underbar, ramla inte en enda gång. Andra dagen gjorde jag en liten vurpa, inte så farlig dock. Tredje dagen ramla jag riktigt illa. Sen sket jag helt och hållet i de där skidorna. Fjärde dagen var det snökaos, så den tillbringa vi på Holiday club. Femte dagen blev det bara en promenad på 6 km för att vi fick för oss att det var nära att promenera till Årechokladfabrik, det var det inte. Sjätte dagen vilade vi och rullade sedan fort hem från Åre till Norrtälje. Under veckan har vi även spelat Talisman, Settlers och Cranium. Ätit gott och skrattat en hel massa. Sett Stefan på TV.

Idag är jag dock trött som ett as och håller mig i sängläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0