Smärta

Ja, jadu. Detsmärtar.nu i min rumpa och rygg. Så har det gjort hela dagen. Minsta lilla lyft på jobbet och ryggen skriker tillbaka. Tips mottas med glädje!

Hemma i Norrtälje så tänkte jag att jag var så smart som tog stadsbuss hem, dock slog detta tillbaka med hästkrafter då jag i en halvtimme åkte runt med en buss som inte alls gick till min hållplats för att sedan återvända till min startposition. Sen gick busshelvetet äntligen hem till nya hemmet. Hade iofs kunnat gå hem två gånger från stationen på den här tiden. Suck!

Har tagit det lugnt på soffan ikväll, gjort lite småplanering till jobbet. Vi ska jobba med tema vänner och nu har det släppts en film från boken Vems vän? Stina Wirsén. 4 minuter undervisning och så får jag in lite data i verksamheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0