B-day



Denna underbara dag börja med att Henke laga mannagrynsgröt till mig, duka med ljus och gjorde kaffe. Kändes bra. Dock var jag matt av duschen, min energi är lååååg. Väl på jobbet kändes det bra, eller helt okej om inte annat. Tills efter en timme då ett barn spräckte läppen väldigt illa under min vakt :(

Där gick mycket av min energi, senare kände jag mig bara helt slut, knapra alvedon och sista droppen gick när jag blev själv på samlingen. Jag lyckades aldrig riktigt fånga barnen i samlingen, mer skrik än pedagogiskt trollbindande. Som pricken över i:et så ramla en gunghäst ner från två metershöjd ner och slog i min rygg. Sen sjukskrev jag mig efter mycket tårar och ledsamhet. Imorgon ska jag ringa till läkaren för att få tid igen. Jag är så matt att jag inte klarar av att jobba, det är en så hemskt läskig känsla när jag vanligtvis älskar mitt jobb men just nu inte räcker till. :(

Väl hemma så har Malin och Micke pysslat om mig med lunch och film. Sedan har Henke tagit över, gav mig kramar och pussar. Han är verkligen den bästa på hela jorden min älskling. Vi bokade in oss på en middag hemma hos hans mamma för att slippa laga middag. Jag ska fira med min familj någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0