Diagnos G9300

Så var jag sjukskriven en längre tid. Efter gårdagens kollaps känns det skönt att få diagnos G9300 som innebär trötthet efter sjukdom. Min förkylning som tydligen ska ha eskalerat i och med min graviditet har gjort mig trött, grymt trött. Nu ska jag vila i en och en halv vecka dock vet jag inte vad jag ska syssla med under denna tid. Henrik tycker att jag ska läsa bok och gå ut på promenader. Jag vill helst möblera om hela lägenheten eller något annat stort. MEN jag ska ta det lugnt, ska kolla igenom Greys anatomi säsong fem, sex, sju och åtta.

Bebben sprakar på, ibland blir jag överraskad av själva rörelsen även fast det kanske nyligen skedde. Allt är så nytt och spännande, jag längtar tills Henrik kan känna bebisen rörelse
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0