En helt vanlig ovanlig dag



Idag är det vecka 18+2, det blev en dags justering efter rutinultraljudet.

Gud så kul det var att vara på ultraljud, jag tror både jag och Henrik blev djupt berörda av vår lilla krabat. En riktig sötnos som öppnade och stängde munnen. Det var lite roligt för det var en gammal kompis moster som genomförde ultraljudet och det kändes verkligen betryggande. Allt ser bra ut än så länge och det är verkligen skönt!

Det har firats med fika och lunch i sthlm samt ett inköp på ett par riktigt snygga skor till mig. Jag kände mig så otroligt lycklig hela tiden! Känns som att sväva på små moln :)



Vi fick ett positivt meddelande på vägen hem, min kusin kommer idag och lägger golv, sätter upp lister, sätter fast bänkskiva. Vilken dag! Vanlig fast oh så ovanlig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0