Spränger på bra nu

Ja jösses vad magen spurtar fram i storlek, jag känner mig otroligt tjock! Men det verkar bara vara jag som tycker att jag ser tjock-tjock ut och inte gravid-tjock. Kollegorna och Henke säger det hela tiden att det syns och att det ser gravid-tjock ut.

Idag har jag haft den stora förmånen att vistas i skogen med våra barn,åh det är ju så otroligt skönt att vandra runt och känna den svaga skogdoften. Men jösses vad varmt det var, jag svettades som en gris i min termobyxor, och ja jag vet att det är väldigt puckat att ha så varma byxor på men det kändes ju kallt i morse när jag kom till jobbet. Eller?

Fick hem nya gravidbyxor eller leggings från boob, fi fan vad sköna dem är i jämförelse med H&Ms leggings. De här ska jag bo i från och med nu.

Nu blir det en dusch sedan en promenad i det sköna vårvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0